SNART är det julafton

Först svar på Carolinas fråga ang viktstudien. För länge sedan så var det en annons i metro och de hänvisade till en hemsida där jag gick in och anmälde mig.
http://www.viktstudier.se/viktweb/html/frame1.htm

Det har faktist gott över förväntan, trodde att jag skulle vara hungrigare och gnälligare typ ha mindre ork. Förutom 5 st shaker om dagen á 160 kalorier (har choklad och vanilj att välja på) så får jag dricka the med minimjölk i, grönsaksbuljong, vatten och light drycker.

Julmaten har aldrig varit någon direkt favorit... Jag är dock mycket svag för snask och chips....
Men har jag get mig fn på att jag ska klara något så brukar det oftast gå min väg......
Innan jag fick barn så gick jag ner 18 kg med hjälp av viktväktarna..... Så vist går det!

Vi hade en mindre katastrof här idag, det sista som hände igår kväll var att Sebbe kräktes lite och det kom på Pippi, så hon fick sova i tvättmaskinen i natt. Efter en vända på morgonen i maskinen så var katastrofen ett faktum..... Pippi hade gått sönder, båda skorna hade gått sönder så hela tvättmaskinen var full med stoppning. Som tur va så hade jag koll på vart jag lagt kvittot och ringde snabbt till leksaksaffären i centrum, turen var på vår sida de hade några Pippi docker kvar. Så Sebbe och Mikael åkte och böt till "nya" Pippi. Sebbe träffade tomten i centrum han stod där och sålde heliumballonger för en slant (50:- HUTLÖST). Hem kom de med ny Pippi och en extra till Benjamin (Sebbe gillar inte när Benji lånar hans) och en varsin ballong. Kan ju tala om att Benji älskade ballongen den var rolig att boxas på.

Första Sebbe sa idag var -Mamma idag är det lördag, imorgon söndag dåååååååå komer tomten.
Önskar er alla en riktigt god jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback