Segt...

Ja just nu är det segt, var hos tandläkaren igår och fick reda på att det blir till att dra ut tre visdomständer. De på höger sida har nu krånglat över en vecka. De båda i överkäken kan tandläkaren ta bort, vi börjar redan på tisdag med den högra. men den i nederkäken på höger sida måste opereras bort då den ligger horisontelt och inte kommit fram ännu...
Hua vill inte men vet att jag måste, tandläkare är ju inte mitt favis ställe att vara på....


Från och med tisdag ska killarna börja skolas in hos dagmammorna igen efter att ha varit sjukskrivna sedan 9 dec. De ska gå halvtid till att börja med. Vi får se hur det går då gruppen nu är på 12 barn istället för 8 som det var när de började.
Någon som vill ha vadslagning om hur lång tid det tar innan vi är sjuka igen....
Vi har ju peppar, peppar hållt oss friska nu men det är ju tack vare att vi hållt oss "isolerade" och bara träffat barn ute....

Jag har träffat läkare i måndags för egen del, behöver komma vidare och få någon att tala med, det har varit så mycket runt barnen under en längre tid nu så jag har tappat bort mig själv och det är inte mycket som känns kul just nu, inte ens motivation att sätta mig att pyssla.....
Bättre att ta tag i det nu när jag är brevid den kända väggen än när jag är en meter in i den.....

Önskar er alla en glad påsk!!!
Imorgon ska vi grilla tårta för mamma som Sebbe så fint sa.... Jo det är väl bara att hänga ut flaggan och bjuda till kalas.....

Kommentarer
Postat av: Milla

Så tråkigt med tänderna... inte skoj att dra ut, jag har också dragit ut visdomständer.
Hoppas ni haft en bra påsk iallafall och jag ska hålla tummarna för killarnas dagmammestart!
Starkt att du tar tag i din egen situation också. Det ska du vara stolt över. Hoppas verkligen att du känner att det ger resultat.
Stoooooora kramar!! /milla

Postat av: Jozebelle

Hoppas du hade en fin dag och att det inte blev alltför tufft hos tandläkaren idag, håller med om att det är väldigt svårt att komma dit.

Hmmmm hoppas de klarar sej veckan ut i alla fall.....

Skulle du få hjälp själv nu då?

Kramizar på dej i alla fall!

2007-04-10 @ 12:56:49
URL: http://blogg.scrapquick.se
Postat av: Åsa/asamia

Många styrkekramar sänder jag till dig, det verkar behövas!
Håller tummarna för att ni får vara friska nu,och att du får bra samtalshjälp...väggen är inget bra ställe att va på - har varit där själv. Bättre att ta tag i det i tid, som du skriver.
KRAM

2007-04-15 @ 08:26:17
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Camilla

Lilla Gumman! Du har det inte lätt :( Bra att du tagit steget att söka hjälp för din egen skull.
Passar på att tacka för hjälpen med trumman..hm..jag höll på att sätta i halsgropen när min lilla Melwin hade bankat sönder den med soppskyffeln..Dagis är lika rädda om den som dom vart från den dagen dom fick den av er. Den står högst upp på hyllan och tas bara fram vid speciella tillfällen..men nu ska här lagas..*ler* Sköt om dig o krama om Sebbe o Benji från kalsonggrabbarna KRAM KRAM

2007-04-18 @ 22:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback