Sjuk vecka....

Jo, lika illa som det låter.... Båda killarna har varit sjuka sedan i söndags. Benjamin har ögoninfektion och feber och besväras även av sin förkylnings astma.... Sebastian har också haft feber sedan i söndags och de två sista kvällarna har han haft 39,5 grader.... Inte kul i denna värme, vi ska köpa fläkt till Benjis sovrum och vardagsrummet (Sebbe har redan, även om han skriker när man startar den att han inte vill ha snurren....)
Just nu är båda killarna inne i en extrem mamma period så Sebbe som annars brukar vara pappas kille ratar honom totalt....

I fredags när jag städade så sa Sebbe att jag fick inte dammsuga för då kommer polisen och tar mig....
Ganska bra argument att slippa undan en så tråkig syssla....

I övrigt ska jag nog försöka få lite tid för mig "själv" i morgon och olja trädäcket för fjärde gången.... Vi slarvade förra året och det märks nu för trät vill inte mättas där sol och regn har varit hårt.... Men vilken fin uteplats vi får sedan!!!!!

Har äntligen städat upp på mitt skrivbord så jag ska få lite insperation att scrappa eller göra kort, har nya stämplar som jag inte ens monterat ännu och det är inte likt mig, brukar vara klara samma kväll jag fått dem....
Men ett rent skrivbord kanske ger en ny kick.....

Njut av solen!
Det är verkligen SOMMAR nu!!!!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej Susanne, hoppas att du känner dig piggare nu. Hälsade på Micke när han och Benjamin cyklade förbi häromdagen. Kul att ni trivs i Brunna. Vi börjar på Knalleborg till hösten.
Vi hörs, kram Lotta

2007-06-19 @ 22:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback