Pussel dag

Idag har killarna lagt pussel, konsentrationen var hög.....

Sebastian pusslar
Sebastian med sitt nya pussel.

Benjamin pusslar
Benjamin lycklig när sista biten kommer på plats.

Var tvungen att ta lite kort på julstämingen och mina favorit blommor, har fyra stycke i köksfönstret.

Julhus
Så här fint lysser det om vårt hus nu när mörkret faller, bara snön som fattas.

Favorit blomman
Min favorit blomma.

Jul fönster
Så här juligt är mitt köksfönster, det är bara snön som fattas utanför....

Tycker ni att jag tjatar om snön....
VILL HA SNÖ.......
Tänk va kul att åka pulka med barnen!

I morgon ska jag på vägning, håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: Milla

Så skoj med pussel!!
Tack så jättemycket för det fina julkortet! Vi fick det idag.
KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback