Vägning

Då var det dax för en ny vägning....
Snälla farmor var här och lekte med killarna (även Peder följde med ut)....TACK, TACK!!!!

Och idag stannade vågen på minus 0.8 kilo så en total minskning på 4,3 kilo på 24 dagar. så på de två kommande veckorna ska jag minst minska 1,6 kilo för att få vara med i resten av studien....
Det ska jag väl greja.....
Idag fick jag börja med medicinen, ingen vet vilken styrka jag får om det är riktiga piller eller bara sockerpiller.... När studien är färdig så kommer jag få reda på vilken sort jag fått.....
När de skulle ta blodprover idag så vart jag "misshandlad" hon stack två gånger och "grävde" runt med nålen, mindre skönt och kommer GARANTERAT ha ett fint blåmärke....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback