Mässan.....

Idag har jag och Jessica varit på Sollentuna mässan, det var symässa men det är även några scrap/kort företag där.....
Men det var inte så många företag och de hade inte lika mycket att sälja som det var i november när vi var där. Jag hittade clearstamps (Automn leaves) ett alfabete och doodles (fotohörn och ankare mm). Sen vart det två Magnolia stämplar som Skapa hobby sålde och en myrstämpel och text (handgjort av) från Lektyg och hantverk. Inte mycket handlat....
Såg att Paprika sålde Cuttlebugen för 1100 KRONOR....... WOW vilket pris. Blir hellt klart till att beställe en själv från USA på något sätt.....
I USA kostar den ca 420:- det är lite skilnad.... Och har jag tur kanske jag kan få hit den fraktfritt då Jessicas mostrar ska komma över till sommaren, annars blir det min bror som får hjälpa till tror jag....
Nu ska jag försöka sova lite... Natti natti alla!

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Kul att du också var på mässan, synd att vi inte såg varann på nära håll - får bli nästa gång.

Postat av: Kristin

Åh va roligt att du har uppdaterat.. :) Låter som om du har fullt upp! Men va roligt att du kom iväg på sy/scrap mässan iaf.. Hade jag också velat! Men det är lite långt att åka 96 mil för en mässa när jag ändå ska ner om 2 veckor igen.. ;)
Sköt om dig! Kram Kristin

2007-03-04 @ 13:11:52
Postat av: Jozebelle

Vad kul att få komma på mässan, hade ju inga pengar så då ärdet inte så kul. Nu fick jag ju lite pengar när jag sålde min QK tång så det blir nog en resa till PappRika eller den där affären på Tomtebogatan kanske har något trevligt. Skönt att du fick pengar så du fick komma iväg och göra något för dej själv för en gångs skull, det är du väl värd efter den situation ni har hemma. Kramizar Ann-Marie

2007-03-04 @ 18:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback