Endast Sussie är vaken......

Eller nästan....
Barnen sover gott efter dagen som varit. Sebbe hade 38,1 (dvs lite feber som vanligt).
Vi var ner till mina föräldrar en kort stund och lämnade julklapparna till Linus och Oscar som var där och hälsade på.

Då har jag gjort min första dag utan riktig föda (min sista måltid igår bestod av kokt potatis, lax och sill. Jag ville igentligen ha shushi men den var slut...), nu är det bara resten kvar (ska äta denna diet i 6 veckor).
Kan ju redan konstatera att chokladen är godare än vanlilj. Att dricka grönsaksbuljong var hellt ok.
Nu är det bara att hoppas att jag klarar att vara med i studien och att jag kan hålla mig borta från mat, hur många gånger har jag inte längtat efter något att tugga på idag och då är jag bara på första dagen.....

Det vorre kul om de som är inne och läser även skriver en liten rad då och då tillbaks. Som flest har det varit 48 besök under en och samma dag.........

Just nu leker killarna mest med två plast lådor, det är tåg eller t-bana. De kan hålla på länge och leka samma lek tillsammans och ofta får Pippi också åka med.

tåglek2

tåglek1

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Vilka söta killar du har!
Tack för titten i bloggen!
God Jul önskar jag dig!
Kram åsa

Postat av: Karolina Werner

Hejsan!
Fina pojkar du har!
Hur kommer det gå i julhelgen med detta drickande? Jag håller tummarna för dig!!!
Hur fick du reda på den här studien?
Kramar Karro

2006-12-23 @ 14:13:49
Postat av: Jozebelle

Hejja på nu med viktstudien och jag vet att när DU bestämt dej så går det alltid vägen och så gör det även denna gång! Men jag hejjar såsom mina tjejer hejjar på mej "hejja hejja!!!!" Ungefär som jag var och sprang ett jogginglopp!

Kramizar Ann-Marie

2006-12-28 @ 19:45:04
Postat av: Farmor

Hej grabbar, jag kommer på tisdag! Håll ut Sussie jag vet att du klarar det!
Kramar från FME

2007-01-14 @ 21:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback