God jul!

Och god fortsättning, hoppas att tomten hittade till er också.
Sebbe var sååååå farsinerad över att tomten kom till honom. Trodde att han skulle bli rädd men det vart han inte. Även benjamin vågade sig fram till tomten.
Hade hoppats att man kunde lägga upp film här men tydligen har blogg tagit bort den funktionen, synd annars hade ni fått sett tomte filmen.
Vi hade jul här hemma för första gången, tidigare år har vi åkt runt och oftast flera dagar också. Så detta var en jätte skön lösning. Det var mina föräldrar, min mormor, Mikaels pappa och bror som kom och firrade jul med oss.
Jag fortsätter med mina shaker men eftersom det bara är julafton en gång om året så åt jag ½ ägg med rom på och en msk jansson.......

Men lite bilder blir det.......

Sebbe och Pippihus
Sebastian fick Pippi huset i julklapp.

Benji och vagn
Benjamin fick en vagn och en docka.

Leksaker högt och lågt
Delar av familjen bland alla leksaker.

Sebbe äter....not
Sebastian åt inte mycket, vem har tid med det när tomten ska komma......

Benji äter julmat
Benjamin äter ju alltid bra så hit med mera korvar!

Julgran
Och nej ungarna behöver inga fler leksaker!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Milla

Fina bilder! Hoppas ni hade det härligt! *kram*

Postat av: Åsa/asamia

God fortsättning på julen!
Vilka fina foton från julen.

2006-12-26 @ 17:13:10
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Karolina Werner

Åh vad starkt duktig du var! Jag tror starkt på att du fixar det här med shakerna!!!

2006-12-26 @ 18:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback