Målat och framkallat

Idag har jag målat lite uppstämplat som jag ska försöka få ihop till några kort senare i kväll om barnen är snälla och sover.

Sen har jag skickat bilder på framkallning, Scrapbooking mm (svensk scraptidning) hade julklapp då man fick 50 kort och behövde bara betala portot. Och så hade jag en vinst från samma tidning på 100:- så nu har jag valt ut lite kort som jag gjort förstoringar av så jag har lite kul att scrappa sen.... ( som om jag inte har en kartong med foton redan.....

Här kommer en av favorit bilderna som ska förstoras.

Benji hör inget
Visst är Benji söt med stora öron.....

Sebbe i regnet
Denna bild på Sebbe är oklar men ändå häftig, just för att man ser hur kul han hade....

Kommentarer
Postat av: Milla

Underbar bild med hörselskydden!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback