Paket från USA

I torsdags em så kom det ett paket från USA, det var ett stort paket....
Nu tänker ni alla (om det ens är någon som läser) scrappare åååååååå va med scrap saker från USA....
Det var lite sånt också men det var faktist en julklapp från min bror Stefan och hans fru Jennifer och deras barn. Sebbe och Benji fick en jätte stor sats med Thomas tåget saker!!!!! SÅÅÅÅ COOL! Grabbarna har varit så glada över denna leksak, så tack så jätte mycket till er båda!!! Och jag vart jätte glad att ni skickade lite scrapsaker till mig också ( jag har tydligen varit lite snäll ändå eftersom jag fick julklapp ;) )


Leksaks kartongen
Ett "litet" paket med tåg.......

Tåg banan i v-rummet...
Så här stor plats tog tågbanan upp i v-rummet.

Mitt scrap paket
Sakerna i mitt paket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback