Vägning igår torsdag.

Igår var jag på Sophiahemmet kl 10:40 lite jobbigt med så sen tid då jag ska vara fastande när jag går dit...
Min första vecka har jag gått ner 1,3 kilo. Det är väl hellt OK. Jag märker det själv i ansiktet...
Ska tillbaka redan på tisdag så då kommer inte minskningen vara så stor, men det var den tiden på tisdag kl 8:00 eller fredag kl 11:30 att välja på, och ska jag dit såååååå sent så svimmar jag på väg dit.....

Fortsätter med mina drinker och igår började jag verkligen känna av frossa. De säger ju att första veckan är värst, vet inte om jag håller med.... Nu är jag sugen på all mat och annat onyttigt.... Men jag ska hålla ut!!!!

Kommentarer
Postat av: Milla

Vad du är duktig med vikten!! Du kommer att fixa det galant!
Hoppas ni får ett riktigt gott nytt år och att Sebastian och Benjamin får vara friska!
KRAAAAAAAAAAAAAM!!
/Milla


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback