Första måltiden

Första måltiden

Då har jag gått ner 1,3 kilo till! JIPPI det känns riktigt bra, så totalt har jag tappat 8 kilo på 6 veckor.
Nu ska jag börja införa riktig mat igen, den första veckan ska jag äta middag på ca 450 kalorier, så totalt ska jag äte 1000 kal per dag, och veckan efter det så blir det både lunch och middag och totalt 1200 kalorier.
Så här är bildbeviset på min första måltid det vart 125 gram ris, 100 gram kyckling, 100 gram morötter och 100 gram brocooli, och lite sås. och ändå har jag svårt att komma upp i den mängden kalorier jag ska få i mig, det är ju MYCKET mat! Kan ju tala om att jag fick inte i mig allt....

Eftersom jag varit så duktig att minska i vikt så köpte jag lite nya kläder till mig, va kul det var hellt plötsligt att handla!!!!!!
Och ännu roligare vart det när man kunde köpa kläder i stl M istället för L....

Kommentarer
Postat av: Karolina Werner

Du har verkligen haft en stark karaktär! U go girl!!!

2007-02-04 @ 14:40:36
Postat av: Åsa/asamia

Gud vad duktig du är!

Postat av: chrissysoder

tycker du varit jätteduktig. själv ska jag försöka komma ner i storlek L så vi kämpar på.. Heja oss.
Åhh vad du fick äta mycket på en gång....
kramizar
christel

2007-02-21 @ 09:58:40
URL: http://chrissysoder.blogg.se
Postat av: Elin

Vad kul! Grattis! :)

2007-03-06 @ 18:37:10
URL: http://hommar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback