18 månaders koll

Då har Benjamin fått godkänt, han var på 18 månaders koll igår. Han väger nu 14 kg och är 89 cm lång.
Han klarade galant de uppgifter som de kollar på. Han vissade tom att han kan hoppa....
Efteråt fick grabbarna gå ner till mormor och morfar och leka med alla bilarna. Jag var förbi mitt jobb och hälsade på.

Väntar fortfarande på att kommunen ska höra av sig ang den alternativa form av barnomsorg som är på gång för killarna. Får ringa i morgon, hur stor chans tror ni det är att man får tag på dem då....

Sitter och jobbar på en scrapsida, men det går inte som jag vill riktigt.... Får ta och göra ett kort och sen återgå till sidan. Hade tänkt göra en LO som jag ska försöka skicka in till den svenska scraptidningen. Vorre jätte kul att bli publicerad (ett hemligt mål för i år......)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback