EMMA 3 år

Jätte grattis till Emma som fyller 3 år idag.
För er som inte vet så är Emma Sebastians tjej... (Jessicas dotter).

Farmor var här idag och så gick hon och hämtade barnen Karlsson på förskolan så de fick komma hem till oss och fika och öppna paket. Sen var det lek och mera lek och lite till. Kalaset avslutades med korv och pommes. Sen kom Jessica från jobbet och Kyan vart jätteglad men Emma vrålade NEJ, vill inte gå hem.....

Bilder från kalaset kommer i morgon för jag "orkar" inte gå ner och hämta kameran.... Nu ska jag ner och dricka the och måla lite stämpelmotiv så kanske det rent av blir ett kort gjort i morgon också....

Natt kramar till er....

Kommentarer
Postat av: mamma

Gratta Emma från mig också i efterskott.
Får se om jag får ihop ett par pippitröjor till paret.....
Om jag hinner med.
mamma-mormor
Hälsa naturligtvis grabbarna också :-)

2007-03-08 @ 20:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback