Håller tummarna i morgon....

Imorgon måndag ska min pappa steloperera nacken/ryggen, det är andra gången han gör det....
Även svärfar Gunnar ska opereras i morgon även han i ryggen. Båda operationerna sker på samma ställe...
Så håller tummarna hårt att allt går bra för dem båda.


Den 19 mars har vi fått tid på Huddinge sjukhus för Sebastian som ska göra svett test för att ta reda på om han har CF eller inte.....

Annars har helgen varit lugn, vi har njutigt av vädret. Jag har pysslat med mina nya stämplar ska montera ihop ett kort och försöka scanna det så ni får se det färdiga resultatet....

En fråga till er andra kort tillverkare ca hur lång tid tar det för er att göra ett kort?
Skulle jag inte bli avbruten av mina två små skulle jag nog kunna vara riktigt produktiv....

Nu måste jag sluta skriva för det är så svårt att skriva och hålla tummarna samtidigt ;-)

Kommentarer
Postat av: Kristin

Ang. tid att göra kort; om jag redan färglagt stämpelmotivet kan det gå på ca 20 minuter. Men om man ska räkna färgläggningen också får man nog räkna uppemot 1 timme/kort.. Du då?
Hoppas förresten att alla operationer gick bra!

2007-03-12 @ 20:44:32
Postat av: Sussiebre

Operationen gick bra för båda gubbarna, min pappa hade lite svårt med andningen när han vaknade upp... Men det är ju inte så konstigt de gick in fram i halsen på höger sida och opererade mellan fjärde och femte kotan och så reparerade de mellan 5:e och 6:e för det var tydligen inte finns efter förra operationen som gjordes för 14 år sedan.
De får förmodligen komma hem innan helgen.
KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback