Jag är utmanad....

Så har även jag blivit utmanad.....
REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. Jag fryser jämt, har gärna extra tröja och duntoffler på mig, vinter tid sover jag under dubbla täcken.
2. Jag har varit tillsammans med Mikael sen 10 april 1992, jo det är sant...
     Vi vart tillsammans i 9:an. Så i år blir det 15 år som vi dragits med varandra...... 
3.  Jag har inget körkort, jo jag skäms, lite.... Men det har fungerat ändå...
      Men det är nästa stora grej jag måste göra....
4.  Vi har snart bott i huset i ett år och jag har ännu inte kommit i ordning i mitt pysselrum.
5. Har en hemlis som blir officiel till sommaren eller senast till hösten..... :) NYFIKEN?
6. Har haft havandeskapsförgiftning båda graviditeterna, så därför har jag fattat beslutet att det blir inga fler...             Det är  inte värt att må så dåligt som jag gör.

Jag utmanar ALLA som inte redan antagit utmaningen...... Om det finns någon kvar där ute som inte är tagen......

Kommentarer
Postat av: milla

Rolig läsning!! Gissa om du väckt min nyfikenhet din rackare ;-)

Postat av: Petra/Paradise

Jag har inte heller körkort...skäms lite mycket som du....men vi får tumma på att vi ska fixa det snart!! eller hur?! ;)

2007-03-18 @ 22:25:44
URL: http://paradises.blogg.se
Postat av: Petra/Paradise

Jag har inte heller körkort...skäms lika mycket som du....men vi får tumma på att vi ska fixa det snart!! eller hur?! ;)

2007-03-18 @ 22:26:09
URL: http://paradises.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback