Lysser med min frånvaro

Dags att skriva lite.... hmmm. har verkligen varit urusel på att uppdatera..... Skäms bara lite.
Det rullar på som vanligt, dvs alltid något som går emot mig. Just nu är det försäkringskassan som strular med utbetalningen, det är aldrig kul. Problemet är att Sebbes läkare skrivit intyg som gäller från början av januari tom mars ut och det har FK upptäckt nu efter två utbetalningar och då måste det kollas av en förtroendeläkare (tjusig tittel om inte annat). Och det har varit sportlov så de är ju inga som jobbar som de ska på FK då (heller)...

Barnen fortsätter vara febriga utan någon annan direkt syntom, jagade barnläkaren i onsdags då hon har telefontid mellan 11:05 till 11:50. Hon har tyvärr inte många svar att ge. Men nu skickade hon remiss för Sebastian till Huddinge sjukhus där de ska göra ett svett test för att se om han har cystisk fibros.... Håller tummarna hårt att det inte är det. Men vill gärna ha en förklaring på varför tempen ligger runt 38-38,6 och ingen annan direkt förkylningssyntom. Han är tröttare än normalt, vilken tre ½ åringen behöver sova två till tre timmar på dagen och sen även sova ok på natten....

Idag har jag varit på Sophia hemmet och vägt mig det var bara 0,2 kilo ner... Men allt ner är bra.

Så här har det varit för mig ett tag nu..... Ibland blir vardagen ännu gråare när man inte kommer utanför dörren så mycket. Segt för oss alla... Så jag har passat på att göra lite mammalyx så som att klippa håret och färga ögonfransarna bara för att få känna mig fräch...

Ett litet kort jag gjort, är inte riktigt nöjd men det kan man ju inte alltid vara. Ångrar att jag inte inkade kanterna....
Rosakort

Sen gjorde jag ett kort till min pappa när han fylde år.
Pappas grattiskort

och så har det blivit ett dopkort till Oscar min brors son.....
Oscars dopkort

Lovar... hm..... ska åtminstonde försöka att uppdatera flitigare så ni slipper efterlyssa en uppdatering.....
Kram alla glada!

Kommentarer
Postat av: Karolina Werner

Hejsan!
Jag som är en sån där som köper kort i affären är grymt imponerad av de kort du gjort!! Mitt tålamod skulle liksom tryta för alla detaljer...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback