Skapat

Förra helgen var det CC (cyber crop - man får massa utmaningar som ska göras under en helg) på http://www.scrappiz.se/ 

jag han göra två bidrag i påskstöket...

image65

Mitt bidrag till gult kort, man skulle använda mest gult på sitt kort. Det var svårt upptäckte att jag inte hade så mycket gult mönstrat...

Sen gjorde jag inchisar (där varje ruta är 2,5 cm x 2,5 cm första gången jag provade göra sånna, riktigt kul men vad ska man ha 12 små bilder till sen? Jag monterade dem på ett mönstrat papper, så det får väl bli en liten tavla...

image66

Har använt mycket 3-D glaze på bildernabåde genomskinligt och lite med glitter i på snön. Bling stenar kan man aldrig få för mycket av....

Om du trillar in här skriv gärna en rad eller två.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback